درورد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

احمد سعیدی چطور خواننده ای است؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیکاری و آدرس zizigsm80.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 25746
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 77

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 23
:: بازدید سال : 112
:: بازدید کلی : 25746

RSS

Powered By
loxblog.Com

درورد
یک شنبه 17 خرداد 1398 ساعت 15:20 | بازدید : 281 | نوشته ‌شده به دست ♀♡♥ஐzคђгคஐ♥♡♀ | ( نظرات )

درود بر شما!!!!

من مدیر این وبلاگ هستم و تمام سعی خودم رو میکنم که بتونم به بهترین نحو اینجا رو اداره کنمچشمکبی تقصیر

امیدوارم از مطالبی که اینجا میذارم خوشتون بیاد!!!!!خنده

راستییییییییییی نظر فراموش نشهخجالتی

منتظر حضور گرم همه ی شما عزیزان هستم.بوسه

 من دراین وبلاگ موزیک های جدید از احمد سعیدی عزیز رو قرار خواهم داد

راستی اگه شما چیزی رو میخواین ولی نمیتونین اون رو پیدا کنن به من خبر بدین اگه تونستم در همین وب قرار میدن

پس همیشه سر بزنین!!!!!!!!!!!لبخند




|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
پارسا در تاریخ : 1394/4/27/6 - - گفته است :
دلارام خوشکله لینکت کردم گلم
لینکم کن خوشکل خانم
Parsanadia.loxblog. com
پاسخ:ممنونم......لینکی

<-CommentGAvator->
پارسا در تاریخ : 1394/4/27/6 - - گفته است :
دلارام خوشکله بیای وبم ها منتظرتم ها !
آدرسم هم اینه :
parsanadia.loxblog.com
پاسخ:چشم..حتما

<-CommentGAvator->
پارسا در تاریخ : 1394/4/27/6 - - گفته است :
Zizi جون به ما هم سر بزن وبت خیلی قشنگه

<-CommentGAvator->
جواد خ در تاریخ : 1394/4/21/7 - - گفته است :
Zizi جون یکم به وبت برس خیلی وقته پست نذاشتی به منم سر بزن خوشحال میشم تو وبم ببینمت.
پاسخ:چون بازدیدم کم شده تصمیم گرفتم کمتر بروز کنم.....حتما بهت سرمیزنم

<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/4/9/2 - - گفته است :
ببخشید آدرسش اینه6422aramblog.irدادمش دست بهروز.
پاسخ:ok

<-CommentGAvator->
Behroz در تاریخ : 1394/4/9/2 - - گفته است :
وبت خیلی قشنگهziziجون به دادا جوادمون هم سر بزن.
پاسخ: چشششم حتما میام!!!

<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/4/3/3 - - گفته است :

بابا ما که از هم عذر خواهی کردیم ولکن نیستی مثل اینکه من ول کردم تو ول کن نیستی ای خدااااااا
پاسخ:آخه حرفت درست نبود خب آره قبول کردم ولی مثه قبل نیستیمگریه


<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/4/2/2 - - گفته است :
سلام به ما هم سر بزن مارو فراموش نکن ziziجون.
پاسخ:مثه اینکه هنوز دلخورمااااااااااااا

<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/3/22/5 - - گفته است :
سؤالات عمومی امسال بسیار ساده تر از پارسال بود اما اختصاصی تجربی مخصوصا فیزیک وزیست به شدت مفهومی بود ما که تجربی بودیم فیزیکش واسمون خیلی سخت بود خدا به داد بچه های ریاضی برسه.
پاسخ:من که میخوام برم ریاضی

<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/3/22/5 - - گفته است :
سلام zizi یه توصیه بعد انتخاب رشتت شروع کن واسه کنکور سؤالات امسال هم بی نهایت مفهومی شده بود از من گفتن بود.امیدوارم موفق باشی.
پاسخ:چشم خیلی ممنونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: